Forældreforeningen - Lille Kirkebjerg

Lille Kirkebjerg

Et bidrag til et sko­le­liv med ople­vel­ser og udvik­ling. Det er, hvad Lil­le Kir­keb­jerg byder på.

Tusind­vis af ele­ver på Kir­keb­jerg Sko­le har gen­nem gene­ra­tio­ner haft glæ­de af For­æl­dre­for­e­nin­gens hyt­te, Lil­le Kir­keb­jerg. Dit barn på sko­len er for­ment­lig alle­re­de en del af den­ne histo­rie. Eller også er dit barn på vej til at bli­ve en del af den­ne histo­rie.

Lil­le Kir­keb­jerg lig­ger i naturs­køn­ne omgi­vel­ser på en 18.000 kvm stor grund ved Breg­ne­rød, 15 minut­ters kør­sel fra Van­lø­se.

Hyt­ten har siden 1940´erne været ejet af For­æl­dre­for­e­nin­gen, som helt over­ve­jen­de består af for­æl­dre til børn på Kir­keb­jerg Sko­le. Vi bærer en fæl­les arv vide­re. Hyt­ten til­hø­rer os alle.

Sko­len lejer hyt­ten på hver­da­ge og benyt­ter den til ture og under­vis­ning for sto­re og små ele­ver.

I wee­ken­der­ne kan hyt­ten lejes pri­vat – meget ofte af kon­takt­for­æl­dre, der arran­ge­rer lejr med børn og voks­ne.

Vel­kom­men!

Kontaktinformation

Du kan kon­tak­te for­æl­dre­for­e­nin­gen på neden­stå­en­de mail og tele­fon­nr. Vi fore­træk­ker hen­ven­del­ser på mail. Vi for­sø­ger at sva­re inden for en uge.

Foreningen Lille Kirkebjerg:

www.lille-kirkebjerg.dk